čtvrtek 7. července 2016

Měsíční shrnutí #1| červen 2016 

Zdravím, 
ráda bych přes prázdniny tento blog opravdu rozjela, proto přicházím s "novou" rubrikou - Měsíční shrnutí, kde vám budu představovat přečtené knihy za daný měsíc. 
V měsíci červnu jsem přečetla 8 knih, 1 nedočetla a 1 rozečetla. 
Doufám, že se vám to bude líbit a třeba vás některá z knih zaujme. :)



P.S. (Aňa Geislerová)

Do měsíce června jsem vstoupila s menším restem. A to právě s touto knihou. Proto jsem neváhala a knihu okamžitě dočetla. Mé hodnocení můžete zjistit již zítra z recenze. Mohu říct jen to, že žádná slova nevystihnou to, jak je skvělá. (5/5)



Zpovědi podezřelé (James Petterson)

Dalším restem pro mě byla kniha Zpovědi podezřelé. Snažila jsem se ji dočíst, protože nemám ráda věci, které nejsou dotáhnuté až dokonce, ale tentokrát jsem zklamala. Knihu jsem nedočetla, vůbec se mi nelíbila. Proto o ní recenzi dělat nebudu. James Petterson nejspíš nebude šálkem mé kávy. (1/5)


Tracyho tygr (William Saroyan)

Po menší tragédii s Pettersonem jsem sáhla po knize od Williama Saroyana. Příběh mne zaujal natolik, že jsem ho přečetla během jedné dopravní zácpy. (Opravdu, nedělám si legraci!)
Recenzi již můžete nalézt ZDE(5/5)


Kafe a cigárko (Marie Doležalová)

Neustále jsem pokukovala po blogu v knižní podobě a v červnu jsem již neodolala. Přečetla jsem si blog, za který dostala Doležalová Magnesii Literu. Pokud vás zajímá můj názor, můžete se podívat ZDE. (4/5)


Girl online (Zoe Sugg)

Uvědomila jsem si, že ještě pořád nemám za měsíc přečtenou žádnou "romanťárnu", proto jsem sáhla po kamarádčině knize - Girl online. Nevěděla jsem, co od toho čekat a byla jsem mile překvapena. 
Recenzi již najdete ZDE . (5/5)


Podivná knihovna (Haruki Murakami)

Od Murakamiho jsem si něco chtěla přečíst už asi rok. A konečně se mi to povedlo. Nevěděla jsem, čím začít, proto jsem si v knihovně půjčila povídky - jednou z nich právě byla Podivná knihovna. Murakami si mě získal hned po první stránce. Recenze již brzy. (5/5)


Spánek (Haruki Murakami)

Murakami mně učaroval natolik, že jsem neváhala a ihned jsem si musela přečíst jeho druhou povídku (trošku delší) - Spánek.
Spánek se mi také velmi líbil. Můj názor co nejdříve dodám. (5/5)


Dívka, již jsi tu zanechal (Jojo Moyesová) 

Po fantaskním Murakamim jsem si chtěla přečíst opět něco romantického. Proto jsem byla vděčná za knihu od mé oblíbené autorky Jojo. Zamilovala jsem si ji ihned po dočtení knihy Než jsem tě poznala, o které jsem se rozbásnila už dříve (ZDE). 
Recenzi na tuto knihu připravuji společně s ostatními. :) (5/5)


Pravda o mém muži (Halina Pawlowská)

Ano, opět jsem zavítala do knihovny a tentokrát si půjčila knihu Haliny Pawlowské. Recenze ZDE.
Od Haliny jsem četla již knihy: Strašná nádhera   a Proč jsem se neoběsila. 
Halinu beru stejně jako Moyesovou. Záruka skvělého požitku z knihy. (5/5)






A toto byla moje poslední zcela přečtená kniha. Doufám, že jsem vás nenudila a aspoň trošku inspirovala. 

Elita (Kiera Cass)

Jako poslední knihu měsíce jsem si vybrala Elitu. Tentokrát jsem ji ale měla jako e-book, takže se mi čtení protáhlo do července. A jak se mi líbila? Nechte se překvapit v dalším knižním shrnutí. :)


Žádné komentáře: