středa 20. července 2016

Móda, krása a životní styl - A cup of style

          Autorky: Nicole a Lucie Ehrenbergerová

          Vydáno: Computer Press , 2015

          Počet stran: 120

Anotace: Jsou dvě. Jsou krásné, úspěšné, populární a hlavně – mají styl. Chceš být také taková? Kniha oceňovaných blogerek plná barevných fotografií ti pomůže s módou, se zdravým životním stylem, cestováním a motivací. Poznej svůj vkus a najdi si vlastní cestu!

Lucie a Nicole přináší praktické a konkrétní rady a tipy.


Lucii a Nicole z A cup of style jistě všichni znáte. Proto vás nepřekvapí tato kniha. Musím se ovšem přiznat, že já je až do teď neznala. Neměla jsem tušení ani o sestrách Ehrenbergerových, ani o těchto tipech pro dívky. Když mně je moje kamarádka půjčila, řekla jsem si: Fajn, zkusím to, přečtu si to. Třeba tam najdu něco inspirativního... Nestalo se tak.

V Módě se píše o všem jen povrchově, pro začátečníky. Což je pro ně dobře, ale já v tom nic moc nového nenašla, ať jsem se snažila sebevíc. Zaujal mě zdravý styl a motivace a tím to hasne. Nejspíš nejsem člověk, pro kterého je kniha napsána. 

Módu příliš nevyhledávám. Chodím v tom, v čem je mi nejlíp. 
Chodím v tom, v čem je mi nejlíp. Tato věta je téměř na každé straně. A já se tím řídím déle, než to napsaly. Pokud vás baví se líčit, dívat se do módních časopisů a katalogů a nejste v tom vůbec zběhlé, kupte si to. Pomůže vám to uvědomit si, jaký jste typ člověka a co vám bude slušet nejvíc. 

Jestli je vám v dnešní době nad 15 let a zajímáte se o oblékání / líčení hodně a dlouho, neztrácejte s touto knihou čas. Nedozvíte se vůbec nic nového. 

Hodnocení: 55%

Žádné komentáře: