neděle 10. července 2016

Úlovky z knihovny #1

Nazdárek! Neustále se snažím rozšířit tento blog, a proto přicházím s Úlovky z knihovny, které jistě každý z vás zná a není to pro vás žádná novinka. Mějte se a užívejte prázdnin!  


Ráda chodím do naší školní knihovny. Ano, jsem cvok!! A právě tam najdu vždy nějaký ten knižní poklad. Proto bych se o poslední z nich s vámi ráda podělila. 

Prvními dvěma  knihami jsou Podivná knihovna a Spánek od Haruki Murakamiho. Jedná se o dvě povídky, které vám dohromady zaberou jedno odpoledne. Možná jen několik minut. Obě mám již přečteny a velice se mi líbily. 

Další knihou, kterou jsem tam jednoduše nemohla nechat, je Vítězný oblouk od E. M. Remarqua. 
Od něj jsem si chtěla něco přečíst už poměrně dlouho a prázdniny jsou nejlepší příležitostí. 

Nejprve jsem uvažovala o koupi, ale nakonec jsem ji náhodou našla u nás v knihovně! Takže bylo rozhodnuto a kniha šla se mnou domů. Knihu snad nemusím dlouze představovat, jedná se o Esej o tragédii. 

U jedné z polic jsem stála s kamarádkou a ta mi podstrčila hned 2 knihy, že si je prostě musím přečíst. Jedná se o Tracyho tygra od Saroyana a také o Všechny řitě světa i ta má od Charlese Bukowskiho. 

Mimochodem... na Tracyho tygra jsem již napsala recenzi a moc se mi líbil. :)

A konečně poslední knihou jsou Žítkovské bohyně od Kateřiny Tučkové. Moc nevím, co od knihy čekat, a proto se ráda nechám překvapit. 


A co jste si půjčili z knihovny na léto vy?

Žádné komentáře: