úterý 12. července 2016

Úlovky z knihovny #2

Návštěvy v knihovně by se mi nejspíš měly zakázat. Doma jsem už některé knihy, které jsem dlouho chtěla číst, měla, ale to nebránilo tomu, se mrknout v knihovně po něčem dalším. Domů jsem si přinesla celkem 5 knih

První knihou, kterou vám tu představím, je Marťan od Andyho Weira.
Kvůli němu jsem původně do knihovny šla. Měla jsem knihu zarezervovanou a musela jsem si ji vyzvednout. Ale jak to asi mnozí znáte, trošku se to zvrtlo. takže jsem donesla domů trošku větší počet. Jednou do počtu se stala kniha od Haliny Pawlowské - Pravda o mém muži, kterou jsem okamžitě po přinesení domů také přečetla. Moji recenzi můžete najít (ZDE) . 

Jako třetí mi padly do ruky Bábovky od Radky Třeštíkové. Ty zcela jistě všichni znáte, takže vám je nemusím dlouze představovat. Vybrala jsem si je proto, že si je za prvé chci přečíst jako každý správný knihomol a za druhé proto, že mi chybí ve čtenářské výzvě přečíst knihu vydanou v roce 2016. A za ty dva důvody to přece stojí ne?

V knihovně jsem si vypůjčila snad všechny novinky. A mezi ně se řadí i 4. kniha, kterou je Jeden plus jedna od Jojo Moyesové. Vůbec netuším, o čem to je, ale už jen proto, že ji psala Jojo, se vyplatí si knihu půjčit. :D
Doufám, že se mi bude líbit stejně jako Dívka, již jsi tu zanechal a Než jsem tě poznala

A konečně poslední je Doktor Živago od Borise Pasternaka. Na knihu jsem nejprve narazila jen kvůli tomu, abych si přečetla něco od autora, který dostal Nobelovu cenu za literaturu. Ale anotace se mi velmi zalíbila, takže kniha šla okamžitě a bez řečí se mnou. Jen jsem si nevšimla, kolik má tahle na pohled tenká kniha stran! Doufám, že ji přečtu.


A to je všechno. Tak se zase brzy uvidíme!

Žádné komentáře: