pondělí 1. srpna 2016

Měsíční shrnutí #2červenec 2016 


Červenec pro mě  vypadal jako ideální měsíc pro čtení knih. Rozjela jsem se ve velkém. Během prvních asi 10 dnů jsem přečetla 5 knih. Slušný výsledek, nemyslíte? Jenže poté jsem začala mít různé povinnosti a na čtení nebyl čas ani nálada. Proto mým konečným stavem je 6 knih přečtených a 4 rozečtené (jsem ostuda, vím). Takže... Pojďme se na ně podívat!



Elita (Kiera Cass)

Elitu jsem rozečetla již v červnu, proto bylo mojí povinností ji dočíst. Povedlo se mi to hned 1. července. Knihu jsem ale měla naneštěstí v elektronické podobě, proto mi čtení trvalo "tak dlouho". Elita se mi vcelku líbila, ale první díl se mi líbil více. Celý můj názor si můžete přečíst v recenzi.  (4/5)



První (Kiera Cass)

Jakmile jsem se opět začetla do příběhu Americy, chtěla jsem vědět, koho a za jakých okolností si America vybere. Proto volba další knihy po Elitě byla jasná. První od Kiery Cass, tentokrát již naštěstí v papírové podobě. Myslím, že série byla započata i ukončena se vší parádou. Více si opět můžete přečíst (ZDE). (5/5)



Móda, krása a životní styl (A Cup of Style)

Jednoho krásného dne jsem neměla náladu na čtení, ale chtěla jsem mít pocit, že si čtu. Proto jsem si udělala čas na nedávno vydanou knihu blogerek a youtuberek z blogu A Cup of Style. 
O holkách jsem doposud vůbec nic nevěděla a svým způsobem se s nimi trošku seznámíte, pokud je denně nesledujete. :) Kniha už je také z recenzovaná na blogu. (3/5)



Všem klukům, které jsem milovala (Jenny Han)

Pokud se chodíte dívat do knihkupectví tak často, jako já, jistě víte, že na pultech právě stojí druhý díl - P.S. Stále tě miluju. Díky anotaci mě kniha okamžitě zaujala. Ale jak můžete číst knihu, aniž byste si přečetli první díl? Musela jsem to okamžitě napravit a byla jsem ráda za to, že kamarádka měla knihu právě půjčenou z knihovny. Jsem šťastná, že jsem knize dala šanci. Ideální letní čtení. (5/5)



Kořist (Andrew Fukuda)

Po romantické knize od Jenny Han jsem měla chuť na pořádný odvaz. A jako první se mi pod ruku dostal druhý díl Honu - tedy Kořist.
Hon nastartoval celý děj a já se těšila, jak to celé bude pokračovat. Poslední větou skončil příběh tak, že jsem měla chuť našemu autorovi nakopat do zadku. Jak to může takhle skončit? 
Jestli jste si zamilovali Hon, druhý díl vás nemůže zklamat. Ba naopak. Jen mile překvapit. (5/5)



Šepotání (Anita Grace Howard)

Po Kořisti jsem měla čtecí blok, který trval téměř celé dva týdny. Při představě, kolik jsem za tu dobu mohla mít přečtených knih, se mi protáčí oči. Nicméně - začala jsem číst Šepotání - konečně. Knihu mám půjčenou už rok od kamarádky a dostala jsem se k ní až teď! Šepotání se mi líbilo, ale nechávám si v hodnocení rezervu na další díly. Doufám, že mě mile překvapí. (4/5)



A co patří mezi rozečtené tentokrát? 

Charles Bukowski - Všechny řitě světa, i ta má
Mark Haddon - Podivný případ se psem
Ladislav Karpianus - Intr
Rachel Hawkinsová - Čarodějnice z Hex Hall


Mějte se krásně, užívejte léto a čtěte co nejvíc!

Žádné komentáře: