středa 10. srpna 2016

Úlovky z knihovny #4


Ahoj, opět se hlásím se svými úlovky z knihovny. Knihovny miluji, takže očekávejte, že tato rubrika se bude vyskytovat opravdu pravidelně. 
Dnes jsem se z knihovny vrátila se 4 knihami. 
Pro dvě z nich jsem si šla na jistotu. Jsou to knihy Spálená obloha od Gilly Macmillan a Květy z půdy od V.C. Andrews. 
O Spálené obloze se neustále mluví jako o velmi nadějné prvotině. Doufám, že tato prvotina bude stejně nadějná i v mých očích. 
A o pentalogii Květy z půdy myslím není třeba více mluvit. 


Co bych to byla za knihomola, kdybych odcházela z knihovny jen se dvěma knihami? Musela jsem se poohlédnout po dalších kouscích. Jako první pod ruku mi přišla kniha, která mě zaujala pouze svojí obálkou - jak povrchní, já vím! Ale musíte uznat, že ta obálka navnadí každého, i toho, kdo nečte tak často. Už dost obkecávání, jde o Levandulový pokoj od Niny George. Snad se mi kniha nebude líbit jen vzhledem, ale také jejím obsahem.

A jako pomyslný hřeb návštěvy knihovny by se mnou vždy měla putovat některá z klasik. Tentokrát to schytala kniha od Romaina Rollanda Petr a Lucie. 

Těším se, až se do těchto kousků začtu. Snad to bude co nejdříve.  Mějte se a zase se brzy uvidíme :)

Žádné komentáře: