úterý 23. srpna 2016

Úlovky z knihovny #5


Zdravím. Dnes tu mám pro vás opět knižní úlovky. Tentokrát jsem si při vracení minulých knih slibovala, že si žádné nové půjčovat nebudu. Ale byla jsem tam s kamarádkou, která je stejná knihomolka jako já. Krapet se nám to zvrhlo a já se vrátila domů se 4 knihami. 

Nejprve jsem zabrousila k letošním novinkám. Co bych to byla za knihomola, který by nestál o to, přečíst si novinku. Jako první jsem ukořistila Běsnící světlo od E. Laureové. Do příběhu jsem se okamžitě začetla a zatím se mi líbí. 

Mezi novinkami jsem si stihla ještě vybrat Kdybychom se neviděli od C. Handové. Podle anotace to vypadá na ponuřejší tématiku, ale myslím, že právě takové věci mi na podzim sedí nejvíc. 

Dále jsem tentokrát zůstala v oddělení pro Teen a vypůjčila jsem si Život jedna báseň od C. Hooverové. Od ní jsem již četla Bez naděje i Ztracená naděje a obě knihy se mi vryly do paměti. Doufám, že právě Život jedna báseň bude ještě lepší než dvě předchozí zmíněné.

A jako poslední knihu jsem si vybrala Paniku od Lauren Oliverové. Paniku si chci přečíst už od té doby, co byla vydána u nás. Jenže nikdy jsem na ni neměla v knihovně štěstí, až teď. 

Mějte se krásně, užívejte si zbytek léta a čtěte co nejvíc! 

Žádné komentáře: