sobota 6. srpna 2016

Všem klukům, které jsem milovala

          Napsala: Jenny Han

          Přeložila: Romana Bičíková

         Vydáno: Albatros Media - CooBoo , 2015

          Počet stran: 320


Anotace: Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala – na rozloučenou. Lara žádnému klukovi nedala najevo, že se do něj zamilovala. Místo toho mu napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. A najednou musí čelit všem svým pocitům, které před světem – a hlavně přímo před adresáty – pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.


Lara Jean má 2 sestry - starší Margot, která je po smrti matky jejím vzorem a mladší Kitty. Kitty je sice mnohem mladší než její sestry, ale má pořádně za ušima. Margot odjíždí do Skotska na vysokou a nic už doma není jako předtím. Jednoho dne se stane již zmiňovaná věc s dopisy a Lara Jean se musí rozhodnout, jak se zachová...

Laru Jean jsem si jako hlavní hrdinku zamilovala od první strany. Přesně taková, jak má holka v oddechové a romantické knize být. Myslím, že jsem po knize sáhla v pravý čas. Kdybych na ni neměla tu správnou náladu, nelíbila by se mi ani trochu. 

Obdivuji na autorce to, že píše velmi čtivě. Vůbec vám nedochází, že neustále otáčíte strany, které ubíhají nebezpečně rychlým tempem, chcete vědět pořád víc a víc.A krátké kapitoly tomu hodně pomáhají. Zamilováváte se do lidí, které miluje Lara Jean, bojíte se toho, čeho se bojí ona. Ano, uznávám - je to prostě románek ze střední, klasika... holka a dva kluci - ale něco povyšuje pouhý "románek" na něco neskutečně krásného a jedinečného. Kniha Girl online se mi ani zdaleka nelíbila tak, jako Všem klukům, které jsem milovala. 

Zamilovala jsem se do všech postav, až na starší sestru Margot. Vím, že jsem nejspíš paranoidní, ale vůbec mi v knize neseděla, ani charakterem. I když... Kdyby tam nebyla, v knize by se toho nestalo tolik... 
Ostatní postavy už byly podle mého gusta.  

Jsem poctěna tím, že jsem si mohla knihu přečíst. Doufám, že se mi stejně tak bude líbit druhý díl. Musím si ho přečíst co nejdřív! 

Hodnocení: 95%

Žádné komentáře: