sobota 5. listopadu 2016

Měsíční shrnutí #4| září/říjen 2016 


Opět přeji krásnou sobotu všem. V září jsem se moc neozývala, za což se opravdu stydím, ale se zahájením školy to čtení opravdu není žádná hitparáda. Proto tentokrát bude měsíční shrnutí za měsíce září i říjen.

Za září na sebe opravdu nejsem pyšná. Přečetla jsem pouze jednu knihu. A mojí vyvolenou se stala    -pro mnohé z vás povinná četba - kniha od Bohumila Hrabala.

Postřižiny  (B. Hrabal) 

Postřižiny byly mé první setkání s autorem v knižní podobě. Jsem opravdu ráda, že jsem si knihu přečetla. Zamilovala jsem se do jeho nekončících vět. Knihu nelze hodnotit jinak, než (5/5)


Říjen byl už čtenářsky lepším měsícem. Slíbila jsem si, že každý týden přečtu jednu knihu a to jsem splnila, přestože byl skoro týden prázdnin. 

Jako první jsem přečetla knihu Jeden plus jedna (J. Moyes). Co na knihu v rychlosti prozradit? Je to typická Jojo. Její knihy mi vždy zlepší náladu a myslím si, že nás jednoho dne Moyesová ještě překvapí. (5/5)




Maličkost (P. Baňková)

Po velké dávce romantiky jsem měla chuť na něco atypického, a proto zvítězila Maličkost, kterou jsem si donesla z knihovny. Žádná kniha mi nikdy nepřipadala tak zvláštní, ale zároveň naprosto úžasná, jako právě tato. Těším se, až si od Baňkové jednoho dne přečtu Straku v říši entropie. (5/5)

Kyselina sýrová (A. Nothomb)

Celý říjen jsem měla - co se týče knih - podivnou náladu. Zašla jsem do Levných knih a uviděla právě tuto krásku. Nemohla jsem ji tam nechat a ještě téhož dne začala číst. Hra, svým způsobem připomínající koncentrační tábor, v nejisté budoucnosti, to je něco pro mě. (5/5)

Deník Anne Frankové

Jako poslední mi přišla pod ruku kniha deník Anne Frankové. Všichni knihu vychvalují a já jejich nadšení z deníkových zápisků sdílím jen napůl. Proč? To se snad brzy dozvíte v recenzi. :) (3,5/5)



A to jsou všechny knihy, které jsem za uplynulé 2 měsíce přečetla celé. Na knihomola pěkná ostuda, že? Jediné, co mi u tohoto žalostného čísla zpravilo náladu je fakt, že jsem se snažila si všechny knihy maximálně užít i přes veškerý stres, který nám přináší život a každodenní problémy. Ale nebyla bych to já, abych šla do některého z měsíců s čistým štítem. Proto mám "něco málo" stále rozečteno :D 

Rozečtené knihy

1. Dívka ve vlaku (P. Hawkins)
2. Mrazení (M. Stiefvater)



Shrnutí

Nejkrásnější obálka: Maličkost
Nejlepší kniha : Kyselina sýrová
Největší zklamání: Deník Anne Frankové
Nejpodivnější kniha: Maličkost

Počet přečtených stran: 1186


Žádné komentáře: