pátek 9. prosince 2016

Měsíční shrnutí #5listopad 2016


Tentokrát vám představím 4 knižní tituly, které si mě získaly v měsíci listopadu.

Hned na začátku měsíce jsem sáhla po knize, která zaujme názvem a anotací zcela spolehlivě.

Betonová zahrada ( I. McEwan)

Měla jsem jako obvykle v těchto měsících pochmurnou náladu, kterou si vždy ještě víc umocňuji knižními příběhy. Takže se nikdo už nemůže divit, že se mi pod ruku dostala právě tahle. Kniha se mi opravdu líbila a recenzi můžete čekat brzy. (5/5)


 Opak smrti ( R. Saviano)

Neměla jsem zrovna ideální náladu na nic, co by mě mohlo pobavit nebo inspirovat, proto jsem zašla do Levných knih. A uviděla knihu za 20,- 
No nekupte to. :D Bohužel, jak už se někdy stává, nebyla to zrovna nejlepší volba. (2/5) 

Verše psané na vodu ( B. Mathesius)

Po Opaku smrti jsem si chtěla spravit náladu a čekala odpoledne ve městě. Co může být lepší, než si vzít poezii, kterou tolik opomíjím a začíst se do několika vět... (5/5)







Po verších, které mně spravily náladu, jsem si zašla do knihovny. A měli to tam! Knihu Bez Jablka od autorské dvojice Michelle Losekoot a Miloše Říhy. A jak se mi líbila? To se dozvíte zase příště.

Nejkrásnější obálka: Opak smrti
Nejlepší kniha : Verše psané na vodu
Největší zklamání: Opak smrti
Nejpodivnější kniha: Betonová zahrada

Počet přečtených stran: 238

Žádné komentáře: