úterý 3. ledna 2017

Měsíční shrnutí #6| prosinec 2016


Hlásím se opět po měsíci s dalším - i když tentokrát posledním - měsíčním shrnutím za rok 2016. Rok 2016 pro mne byl velmi plodným (co se týče knih).
Bohužel na to, že byly prázdniny, není tento měsíc (počtem přečtených knih) žádná hitparáda. Co si budeme... Vánoce strávené s rodinou jsou nejdůležitější a knihy to musí pochopit. :) 



Takže jako první knihu jsem v prosinci přečetla Bez jablka, což je poměrně kvalitní dílko v české blogosféře. Netvrdím, že se zalíbí každému, ale díky ní jsem se skvěle zbavila předvánočního stresu. (5/5)


Poté jsem se snažila přelouskat knihu, která je bohatá na rozvitost vět a používání českých slov v tom nejlepším světle. Listy z Provence se ale musí dávkovat, protože na takové mistry českého jazyka ( mezi něž patří i  pan Horníček) nejsme zvyklí. (3/5)


Nikdy není lepší čas na fantasy, než o Vánocích. Vždyť právě Vánoce jsou samy o sobě reálná fantasy, která když se povede, stojí za to. Proto jsem přečetla hned 2. 

První knihou je zároveň první díl série, která se  mi doma válí nehorázně dlouho. (Ostuda se přiznala...)  Není důvod se bát, že se vám nebude líbit, i když se o knize všude píše, že je to fantasy pro děti. Pokud jste správnými milovníky fantasy, je to sázka na jistotu. A co to tedy vlastně je? Je to Konyvran - Čarodějův zloděj. (4/5)

A druhou knihou je moje vysněné pokračování Selekce, kterou jsem si oblíbila, i když jsem na Selekci v průběhu čtení nadávala jako dlaždič. Celkově se mi Selekce líbila, takže Dcera od Kiery Cass byla prostě povinnost. Je to absurdní, ale dcera Americy se mi dostala do srdce hlouběji, než její veličenstvo matka. (5/5)


Když je všude kolem sníh, dostala jsem se do správné vánoční nálady. A proto jsem se rozhodla přečíst si knihu, která na mě doma poctivě čekala několik měsíců. Nicméně od knihy V pasti jsem očekávala něco jiného. Něco, čeho se mi nedostalo. Jsem z ní pořád rozpačitá. (3/5) 


A jako poslední - na zlepšení chuti -  to schytala jedna z Greenovek. Rozhodla jsem se dát mu šanci, protože Hvězdy nám nepřály se mi asi před dvěma lety líbily. Tentokrát jsem sáhla po jeho další známé hitovce - Hledání Aljašky.  O Vánocích mám náladu filozofovat, takže jsem si Greena šetřila téměř celé prázdniny až do Silvestra. (5/5)



Nejkrásnější obálka: Bez jablka
Nejlepší kniha : Hledání Aljašky
Největší zklamání: V pasti
Nejpodivnější kniha: Listy z Provence

Počet přečtených stran: 1565

Jaké knihy jste ve vánočním období přečetli vy? :))


Žádné komentáře: