čtvrtek 26. ledna 2017

Úlovky z knihovny #6


Už tu delší dobu nebyly úlovky z knihovny. A to se musí napravit! V lednu jsem zatím nahrabala v knihovnách 5 knih. 

Návštěva v knihovně celkem měla dvě etapy. V té první jsem si půjčila 3 knihy. 
První z nich je kniha Za zrcadlem (A. Bronsky). Nebudu lhát. Viděla jsem ji nedávno v Levných knihách, ale nezaujala mě natolik, aby se mnou odešla natrvalo domů. Takže se mnou odešla aspoň dočasně. 


Jako další jsem uviděla knihu díky Irence z Knihánkova. Srdeční záležitost se jí sice nelíbila, ale mě zaujala. Asi proto, že nemáme rády úplně stejné knihy. 

A jako poslední knihu při první návštěvě jsem ukořistila Lásku mezi písmenky. Zaujala mě jak obálkou, tak tím, že působí jednoduše a odpočinkově.

Při druhé návštěvě jsem šla na jistotu, i když jsem vůbec netušila, zda  knihy nejsou půjčené. A knihami jsou samozřejmě první dva díly úspěšné Aristokratky (E. Boček). Neslyšela jsem snad nic jiného než chválu, tak snad mě Aristokratka nezklame stejně, jako všechny ostatní knihy. :)

Žádné komentáře: