pátek 10. února 2017

Dcera


Napsala: Kiera Cass

Přeložila: Jana Doležalová - Montorio

Vydáno: CooBoo, 2016

Počet stran: 320


Anotace: 4. díl bestsellerové Selekce slibuje ještě více romantiky a napětí!

Princezna Eadlyn od malička stále dokola poslouchala vyprávění o tom, jak se potkali její rodiče. Ona ovšem ani náhodou netouží opakovat jejich romantický příběh! O svém životě však nerozhoduje sama. Její protesty jsou naprosto zbytečné, i ona si musí manžela vybrat v Selekci.


⬇⬇⬇


Je tu někdo, kdo nezná pohádkový osud Americy a Maxona? Vážně? V tom případě si tuto recenzi nečtěte. A nebo vlastně můžete. Proč? No proto, že nikdo takový snad neexistuje. Všichni jsme byli zasaženi buďto propagací Selekce jako takové, nebo jsme ji již všichni dávno četli. 

Jak je již asi zřejmé, tentokrát zažijeme Selekci naopak. Dívka si vybírá z mužů. Zda je lepší vidět do hlavy tomu, kdo si vybírá než tomu, kdo je vybírán? Rozhodně!! 

America se mi v předchozí trilogii zdála pouze ufňukaná, částečně úplně hloupá husa, která se ocitla v pohádce se vším všudy. Tentokrát tu máme princeznu Eadlyn, dceru Americy. Lidé v mém okolí tvrdili, že je oproti Americe nesnesitelná. Těšila jsem se na Dceru tedy o to méně. Naštěstí jsem si ale rozhodla vytvořit na Eadlyn svůj vlastní názor.

A ten je? 
Eadlyn je jako hl. hrdinka naprosto úžasná. Bavila mě její tvrdohlavost, rozhodnost, umíněnost, drzost, frackovitost, prostě všechny špatné vlastnosti na které u této mladé "dámy" přijdeme. Možná jsem zahlédla v některých situacích samu sebe? Nevím. Nicméně - ne jednou jsem se u knihy pousmála, líbí se mi propojení starého prostředí a věcí, které jsou běžné především v dnešní době.

Kniha se čte skvěle, stejně jako předchozí díly. Kiera Cass píše čtivě, víte, že to co právě čtete je ve skutečnosti naprostá volovina, ale v tu chvíli se vám to zdá jako vrchol světové literatury, protože svým psaním dokáže zaujmout. 

Dle mého názoru je Dcera důstojným pokračováním série Selekce, ne-li lepším. Jsem zvědavá, jak celý příběh Eadlyn dopadne, protože nápadníků je stále dost a mých oblíbenců snad ještě více... 

Hodnocení: 5/5 

Žádné komentáře: