čtvrtek 9. února 2017

Měsíční shrnutí #7leden 2017


Přeji krásný únor 2017! S Novým rokem jsem si dala knižní předsevzetí, ale podařilo se mi ho porušit hned první měsíc. Škola zkazí všechno a nemoc ji v tom ještě podporuje. Na knihy to tedy plodný měsíc opravdu nebyl. Ale za to si ty 3 knihy budu déle pamatovat. 

Ze začátku jsem sáhla po knize, která mi zabrala jedno odpoledne. A knihou nemůže být nic jiného, než Vertigo od nadějného debutanta Patrika Girgleho. Jak se mi kniha líbila, můžete zjistit v recenzi.



Dále jsem se rozhodla dočíst jeden z knižních restů. Ano, nebyla bych to já, kdybych měla dočteno vše z předešlého měsíce / roku :D Takže která to byla? Sítě od Petry Dvořákové. Ze Sítí jsem už zase tak odvařená nebyla, ale zvládly jsme to spolu. Recenze již také existuje.  


A jako poslední jsem přečetla během 2 dnů rest největší (z knihovny). Volání Kukačky od R. Galbraitha alias J. K. Rowlingové. No... Co si o tom myslím, jsem snad dostatečně oznámila všem v recenzi.



A to je pro tento měsíc všechno. Nedočtených knih mám hodně, těch nepřečtených ještě více. Ale i tak se na všechny těším. Mějte se krásně a čtěte co nejvíc!



Nejkrásnější obálka: Vertigo

Nejlepší kniha : Vertigo 
Největší zklamání: Volání Kukačky 
Nejpodivnější kniha: Sítě 



Počet přečtených stran: 904 

Žádné komentáře: