neděle 26. února 2017

Úlovky z knihovny #7


Opět se po delší době shledáváme u mých knižních úlovků. Tentokrát jsem se "krotila" a půjčila si "jen" 3 knihy. Tak pojďme se na ně rovnou podívat! 

Nebyla bych to já, kdybych nezabrousila rovnou do novinek. Měla jsem štěstí, protože jsem si odtud odnesla rovnou 2 knihy, které si přeju přečíst od té doby, co byly vydány. 

Prvním knižním úlovkem se stala kniha Nedej se od jedné z nejpopulárnějších spisovatelek YA románů současnosti - Rainbow Rowell. Myslím, že netřeba představovat. Doufám, že příběh nebude parodií Harryho Pottera. 


Teď již mojí druhou novinkou se stal druhý díl velice známé série od spisovatelky V. Aveyard. Po takovém úvodu vás jistě nepřekvapí, že se jedná o knihu Křišťálový meč. O této knize jsem neslyšela mnoho dobrého, ale chci jí dát ještě šanci. Můj názor na první díl - Rudá královna - si můžete přečíst ZDE

Při návštěvě knihovny jsem nejspíš měla náladu pouze na YA knihy, proto mi zrak padl na knihu Dám ti slunce od spisovatelky Jandy Nelson. Kniha o dvojčatech, z nichž je jedno gay zcela jistě bude příjemnou změnou. 

Na všechny knihy se strašně moc těším a doufám, že si je přečtu co nejdříve. 


Chodíte také do knihovny? Jaké knihy si půjčujete?  :)

Žádné komentáře: