čtvrtek 2. března 2017

Úlovky z knihovny #8


Nejsem schopná si jako normální člověk půjčit jednou za čas knihy a po čase je vrátit. Nějakou vrátím a okamžitě si jich půjčím dvakrát tolik. Takže tato rubrika zde bude určitě často. :)



Tentokrát jsem měla hodně času, takže jsem měla možnost vybírat pečlivě. 
Prvně jsem šla na jistotu pro nějakou detektivku. Rozmýšlela jsem se mezi mnoha knihami, ale jakmile jsem uviděla první díl od Larse Keplera - Hypnotizér - bylo rozhodnuto. Konečně mám možnost si tuto knihu přečíst, tak doufám, že to zrealizuji brzy. 

Dále jsem měla ještě 2 hodiny čas, takže jsem se rozhodla bloudit, dokud neuvidím něco, co si chci už dlouho přečíst, nebo dokud mě něco nezaujme. Netrvalo to dlouho a zahlédla jsem knihu Pomsta a rozbřesk od údajně americké autorky Renée Ahdieh. Po ní jsem pokukovala v knihkupectví od doby, kdy vyšla. Byla jsem tak nadšená, že jsem v knihovně zůstala asi hodinu a začala ji tam okamžitě číst. :D 

Občas je fajn udělat si volné odpoledne, nespěchat, v klidu si sednout s knihou mezi lidi a číst si. Doporučuju! Ohromně to uklidňuje!! 


Žádné komentáře: